AUTA SNOVA

Na ovaj blog ste dobrodošli samo ako vam venama teče benzin...

02.06.2006.

ALKOHOLIČAR NA KVADRAT

Saab 9-5 je jedan od starijih modela na tržištu. Predstavljen je sada već davne '97. godine. Dozu modernog vremena mu je donio zadji redizajn, a sada je tu i novi 2.0 litarski turbo-motor. Pomenuti motor je pravi alkoholičar, ali ne u smislu da puno troši, već je pokretan ekološki prihvatljivim bioetanolom. U usporedbi sa identičnim benzincem, snaga je povećana za 30 konja i okretni moment za 40 Nm. Bioetanol, koji se dobiva iz raznih biljaka, ima oktansku vrijednost čak 111, što garantuje manju mogućnost detonantnog izgaranja. „Pijanica“ iz Švedske sa ovim motorom postiže 225 km/h i ubrzava za 8,5 sekundi. Potrošnja je prihvatljivih 11,5 litara. Konstuktori garantuju vijek trajanja namanje 250 000 kilometara, što je vrlo dobar rezultat. Šteta samo tolikog alkohola uzalud potrošenog...

31.05.2006.

NUNIŠTIVI SA JOŠ JAČIM DIZELOM

Range Rover je uvijek bio među najpoželjnijim terencima na svijetu. Doduše, nikada nije bio u stanju da obara brzinske rekorde kao Cayenne i slični, ali je igrao na kartu posebnosti i nevjerovatno dobrih terenskih osobina. Uskoro će se kralj bespuća moći nabaviti i sa snažnim dizelašem V konstrukcije sa osam cilindara. Njegovih 272 konja ne izgledaju ni blizu impresivno kao podatak o okretnom momentu od kamionskih 640 Nm. U poređenju sa starim dizelašem, to je 54% više snage i 64% više okretnog momenta, pa vi sad zamislite kakav je stroj u pitanju. Performanse nisu za stazu Formule 1, to svakako nije ni bila namjera konstruktora. Ipak, špica od 205 km/h i ubrzanje do stotke za 9.2 sekundi nisu loši rezultati za terenca super-teške kategorije. Da bi novi motor savršeno pristajao cijelom automobilu, prilagođeni su ovjes i 6-brzinski ZF automatik, kao i kočnice.

25.05.2006.

GOLF SLAVI 30-i ROĐENDAN

Čelni ljudi VW-a su odlučili kultnom cestovnom trkaču, Golfu GTI za 30-ti rođendan pokloniti još više snage, tako da konjica pod haubom sada iznosi 230 grla. „Edicija 30“ će se moći nabaviti za 28 000€, što je relativno povoljno. Ušminkan je i vanjski izgled, tako da će se ponosbni vlasnici novog GTI-ja šepuriti 18-colnim matiranim felgama crne boje, prednjim i zadnjim spojlerom obojenim u boju karoserije, tu su i tri magična slova/GTI na volanu, natpis „Edicija 30“ na pragovima, te glava ručice mjenjača u obliku loptice za golf. Originalno, nema šta. Sve ove promjene su manje-više vidljive, a najčešće primjećena razlika biće zatamnjena zadnja svjetla, jer će ostali vozači GTI-ju vidjeti samo zadnji kraj...što li?

22.05.2006.

NEOGRANIČENA SLOBODA

Imate BMW 5 zadnje generacije, još onaj sa magičnim slovom M koje je postalo sinonim za sport. Jednog jutra se probudite i pomislite-moja makinja sigurno može više od limitiranih 250 km/h, idem da vidim koliko je to više. E onda prva adresa koju morate posjetiti je Hamann, majka svih tuniranih BMW-a. Zadnji bolid koji je ugledao svjetlost dana je M5 Edition Race. Serijskih 507 konja izvučenih iz V10 atmosferskog benzinca je pomoću novih „pluća“(filtera zraka), skidanjem limitatora sa motora i mapiranjem motora naraslo do brojke 567. Impresivno. Sljedeći korak je skidanje limitatora brzine, i postizanje krajnjih 320 km/h. Ako je nekome i to malo, nek' sebi fino kupi avion ili F1 bolid. Hamann će vašu jurilicu spustiti za 3cm, montirati se ogromne felge prečnika 19, 20 ili 21 cola...sitnica,nema šta. Inače nisam neki poklonik BMW-a, ali serija 5 je ugodno iznenađenje u svakom pogledu, posebno kad uz brojku 5 stoji ono čarobno M!
P.S. Samo nemojte misliti da su ovi textovi kopirani sa portala minimalno.com,jer pišem za njih,pa iste textove stavljam i na svoj blog.

16.05.2006.

PA TI BJEŽI AKO SI MANGUP...

Svima koji se imalo zanimaju za auta, poznato je ime Geiger. Njemačka tunerska kuća, čija su specijalnost američka auta, je napravila paklenu mašinu. Po narudžbi šerifa iz Texasa, američki gorostas Hummer H2 je postao brz kao sam đavo-ubrzava za 6.5 sekundi i ne staje sve do 250 km/h. Tri tone težak terenac je dobio novo kompresorsko srce, a rezultat je okruglo 700 konja izvučenih iz 7 hiljada kubika,i okretni moment od impresivnih 905 Nm. Problem je bio zaustaviti mrcinu koja ide preko 200 na sat, pa su ugrađeni diskovi veličine 380mm, a ovjes je ukrućen i spušten za punih 11 centimetara. Naravno, Amerikanci ne bi bili Amerikanci da ne pretjeruju u svemu, pa su za svoju raketu nabavili felge od „samo“ 28 cola, obuvene u gume dimenzija 325/35 R28. Sve u svemu, bržeg policijskog Hummera sigurno nema, pa pokušaj da mu bježite na auto-cesti je veeelika ludost.

11.05.2006.

JUBILARNI WIESMANN No. 500

Mala njemačka manufaktura, Wiesmann, postoji samo 12 godina. Za to vrijeme su stekli veliki broj obožavaoca njihovih malih i sportskih modela retro dizajna. Jubilarni, 500-ti model ove fabrike je Wiesmann Rosadster(u ponudi je i GT). Roadster je pogonjen BMW-ovim 3.2 litrenim šestakom sa 343 KS, i postiže 255 km/h, a stotku hvata za samo 4.9 sekundi. Pogon je , naravno, zadnji. Mjenjač zavisi od želje kupca-pet ili šest brzinski ručni mjenjač, a za one što i ne vole mijenjati brzine tu je 6-brzinski sekvencijalni mjenjač(SMG II). Kako kažu oni koji su ga vozli, auto je bukvalno zalijepljen za cestu, čemu doprinose gume 255/30 R19 naprijed i 295/30 R19 nazad, kao i masa od samo 1180 kg. Prema tvorničkim podacima, svih 343 konja pod haubom se zadovolje sa 9 litara goriva u kombinovanoj vožnji. Da, kako da ne...
Jubilarni primjerak je ponuđen na aukciji, a uplaćeni novac ide humanitarnoj organizaciji koju odabere novi vlasnik.

08.05.2006.

DIZELSKA BOMBA

Navikli smo da je Seat spotrski ogranak VW-a. Altea, ionako odličan monovolumen je postao jednim od najboljih i najpoželjnijih auta na tržištu do nekih 50 hiljada KM. Žestoka i vatrena FR verzija je pokretana 2.0 TDI motorom ojačanim na čak 170 konja koji dišu pomoću 16 ventila. Ogroman okretni moment od 350 o/min je dostupan na samo 1800 okretaja. Auto doslovno čupa asfalt ispode točkova, tako da neiskusniji vozači ovdje nemaju šta tražiti. Performanse su odlične-208 km/h i samo 8,6 sekundi do stotke. Odličan 6-brzinski mjenjač pogoduje dobrim međuubrzanjima-od 60 do 100 km/h Altea sprinta za 5,5 sekundi. Kočnice su vrlo dobre, pa Altea staje sa početnih 100 km/h za samo 38 metara. Izgledom se od obične Altee razlikuje po pomičnim svjetlima, natpisima FR i sportskim branicima sa velikim usisnicima za zrak. Alu-felge prečnika 17 cola su vrlo efektne, obuvene u gume 225/45. Školjkasta sjedišta kao da su izvađena iz nekog sportaša, isto kao i volan sa tri kraka. I šlag dolazi na kraju-svih 170 konja se zadovolji sa samo 8 litara na 100 km. Teško je naći povoljnije i poželjnije auto za ove pare, još da je plastika u unutrašnjosti malo boljeg kvaliteta...
SERIJSKA OPREMA:ABS.ESP,automatska klima,maglenjaci,6 zračnih jastuka, kožni volan podesiv po visini i dubini,el.paket,alu-felge 17“, radio/CD, senzor svjetala,sportski paket,tempomat,putni računar.

01.05.2006.

DVANAEST GODINA KAKO JE NAJVEĆI OTIŠAO

Prošlo je dvanaest godina kako najveći vozač svih vremena nije sa nama. Ayrton Senna je poginuo na današnji dan, 1994. godine u zlokobnom zavoju Tamburello u Imoli. Taj se dan ubraja među najtužnije kako postoji auto-sport. Sennina nevjerovatna snalažljivost u ekstremnim situacijama je bila nevjerovatna, ali ipak protiv sudbine nije mogao. Živio je za pobjedu, a najbolje ga opisuje jedna izjava-„nikada ne bih mogao biti samo prosječni vozač Formule 1“. Senna je imao samo 34 godine kada je tragično stradao. Karijera mu je bila puna uspjeha koji su svima koje to zanima poznati,tako da neću daviti podacima o famoznim utrkama kojih je bilo stvarno puno. Iza sebe je imao tri naslova u F1 i 41 pobjedu. Oni koji su ga poznavali kažu da je bio čovjek velikog srca, duhovit, i da je zračio nekom pozitivnom energijom. Pobjeđivao je sa potpuno nekonkurentnim bolidima, vožnja po kiši mu je bila specijalnost, vozio je iz užitka, a ne za pare. Prost je na neki način predvidio Senninu smrt, riječima: “Senna ima problem. On misli da ne može poginuti, jer je Bog s njim, a to je jako opasno po druge vozače.“ Brazilac vrele krvi nikada nije naudio drugom vozaču na stazi, što je prava rijetkost. Jedan od faktora njegove smrti je vjerovatno i pritisak zbog smrti Ratzenbergera na treningu. Uzroci Sennine smrti se i danas analiziraju na talijanskom sudu...bilo kako bilo, legenda još uvijek živi u srcima onih koji su cijenili njega i njegovu vožnju. Slupani Williams koji je pri 190 km/h udario u betonsku prepreku je zauvijek nekima ostao u sjećanju, i neće biti uskoro izbrisan.

28.04.2006.

ČUDA SE IPAK DEŠAVAJU...

Eh ovako, mnogi neće vjerovati šta mi se desilo(ni sam još ne mogu da vjerujem). Dobio sam poziv iz Zagreba, tačnije iz ureda glavnog dilera za Jaguar na ovim prostorima,gospodina Davora Kečerina da dođem u Zagreb i testiram novi model XK!!!!!! Moje oduševljenje se ne može opisati riječima, to je sigurno. Sve je počelo nekim mail-om koji sam poslao Auto klubu, u kojem sam ih kritikovao što malo pišu o Jaguaru. Tom čovjeku iz Jaguara valjda bilo godra što sam to napisao, i kao znak zahvalnosti me poziva da dođem i napravim par krugova u novom XK. Ako sve bude išlo kako treba, za mjesec dana ću sjediti za volanom auta sa 300 KS....niko sretniji od mene!!!

21.04.2006.

MISS SREDNJE KLASE

Alfa je oduvijek bila auto sa dušom. Cuopre Sportivo je mnogima bila prva prava ljubav na točkovima. Nova 159-ka jednostavno očarava dizajnom. Sve je na svom mjestu, skladno ukomponovano, atraktivno-jednostavno, nema joj se šta zamjeriti. Kao prvi izbor se ističe 1.9 JTD sa 150 KS i 320 Nm na niskih 2000 o/min. Sa tim motorom 1550 kg teška limuzina stiže do stotke za 9,4 sekundi i ne posustaje sve do krajnjih 210 km/h. Šestobrzinski mjenjač je zasužan za ugodnu putnu brzinu od nekih 160 do 170 km/h, što pogoduje potošnji i buci u unutrašnjosti. Potrošnja od samo 8,5 litara je sasvim prihvatljiva za auto ove snage i razreda. Pohvale zaslužuje i ovjes-Alfa je napravila savršen kompromis između udobnosti i dobrih voznih osobina. Točkovi dimenzija 215/55 R 16 više nagninju sportu i dinamičnoj vožnji. Dimenije karoserije iznose 466x183x142 i nagovještavaju izvrsnu prostranost i gepek-al' malo sutra. Alfa ostaje Alfa, tako da je nevjerovatno kako su auto te dužine uspjeli napraviti tako tjesne unutrašnjosti. Ni gepek od samo 405 litara ne postavlja nova mjerila u klasi. Ipak, dizajn interijera vraća osmijeh na lice vlasniku-ergonomija je za 5, nema previše prekidača i tipki, a poseban užitak je pratiti kazaljku koja pokazuje pritisak u turbini. Kavalitet i završna obrada su za 2 nivoa viši u odnosu na prethodnicu 156. I na kraju-garancija je 3 godine ili čak 120 000 km. Vrlo, vrlo samouvjereno je Alfa nastupila sa novim modelom, koji će vjerovatno uspjeti naći svoju publiku...


Noviji postovi | Stariji postovi

AUTA SNOVA
<< 12/2006 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31


MODERATOR

RAJA BEZ KOJE NE MOGU...

TOP 5 AUTOMOBILA PO MOM MIŠLJENJU

NAJBOLJI FUDBALSKI KLUBOVI

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
26419

Powered by Blogger.ba